HTML

Szeretlek

2010.02.09. 18:15 | Bastian86 | Szólj hozzá!

Hogy mondjam el mindazt,

Mely lelkem mélyében virraszt?

Te vagy a csoda,mely lükteti szívemet

És átjárod porcikáimat és élteted testemet.

Erőt adsz,mikor a csillagok kihúnynak,

Mikor a kártyavárak illesztései széthullnak.

Hiányzol,mint nap a bimbozó virágnak,

Mint a nyüzsgő pezsgés a világnak.

Szeretlek és átúsznám érted az óceánt,

És meghóditanám az egész óperenciát.

Szeretlek és beszélnék érted az angyalok nyelvén,

És ha kellene ölelnék az ördög kezével.

Nagy a távolság még közted és köztem,

De remélem a szívedbe költöztem.

Nem adhatok mást csak mi vagyok:

SZÍVEM,TESTEM,LELKEM,SZERELMEM!

Hiszen én is csak ennyi vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://sebastiankruspe.blog.hu/api/trackback/id/tr571743386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása