HTML

Mit nekem a halál?

2010.02.09. 18:36 | Bastian86 | Szólj hozzá!

 

Mit nekem a halál?

Ki nem tud élni,

Ki csak jár, de nem beszél,

S nem tud halni.


Kinek nincs hangja,

S nem tud tenni,

Csak szeretett lenni,

Azért, hogy meghaljon.


Mit nekem a halál?

Ki nem tudja kihasználni

A lehetőséget, sem vállalni,

Kiben omolt egy világ.


Ki elhitte, szép minden,

De minden csak pénz,

Hatalom és éhség,

Hányinger a torkodon.


Hol ember embernek farkasa,

Gyötrelmek sóhaja,

S a halál a legrosszabb,

Az életnél biztosan jobb.


S hol a szeretet,

A hűség, a becsület,

Melyben sokáig hittem,

Vajon elmerül velem?



Hol vannak az eszmék,

A magas végletek,

Hol a hit és értelem,

S nincs végzetem?


Hol vannak a percek,

Mikor egyenlők voltunk,

Tiszták, ártatlanok, egyek?

Álmodva túl sokat áhítottunk.


Mit nekem a halál?

Ha nem tartozom sehová,

Ha teher,és dobál

Minden, mi mozgat valahová.


Tudod elkerülhetetlen,

S szinte örülsz ennek,

Mert bár semmi leszel,

Ki alig élt, boldogtalan.


Ha nem érzel értelmet,

S tudod, közelít a véged,

S tudod, mily hamar lesz,

Nem bánod ezt.


De mi ez a gyötrődés,

Ez az életért ragaszkodás?

Az élet egy bús, reményes kosár,

Mely lassan elfelejt már.

Ugyan már, mit nekem a halál?

Leülök és várok rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://sebastiankruspe.blog.hu/api/trackback/id/tr911743469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása