HTML

Amikor...

2010.02.09. 18:29 | Bastian86 | Szólj hozzá!

 El kell mennem.Tudom messzire eljutok és sokáig eltünök.

Mélyen leszek nagyon mélyen lennt valahol,de nem álmokat fogok kergetni csak álmodni még egyet. Újra álmodni az egész életet nélküled. És ha visszatérek felébredek és nyitott szemmel fogok járkálni. Amikor visszanézek kegyetlen leszek és nem ejtek egy könnyet sem és mikor újra hazatérek újra erős leszek. Erősebb,mint eddig bármikor is..

Egy nap meghalok.Egy nap át kell kelnem az éj néma ezüst szekerén. Amikor elmegyek esni fog az eső. Esni...esni felettem.Legalább te sirass meg engem égi köd fölöttem. Szakadjanak le a mennyország könnyei értem.Essél, essél felettem. És mikor elmegyek és esni fog az eső nyugodtabb leszek tőle. Elfogadom vereségem az élettől. Amikor elmegyek ketten leszünk és amikor elmegyek csak egy kósza könnycseppet ejtss értem,hogy ne haljak meg hiába.

A bejegyzés trackback címe:

https://sebastiankruspe.blog.hu/api/trackback/id/tr361743449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása